You all penah difitnah muka serupa ngan artis2 tak? jika perkara ini berlaku... mesti sakit ati kan?? dulu gambar kat i.c (gambaq aku botak) aku depa ckp mcm fliza(dragon ball)... pastu pakcik aku pantang nampak penyanyi AF jambu2 suma dia tibai muka sama ngan aku... WTF??? bukan takat AF je.. Tomok pon dia tibai kata muka mcm aku.. Tak bley blah... hahaha....


Wokeyh... skang ini.. isue hangat yg tengah diperkatakan adalah muka aku seiras ngan dia nihh... budak kelas aku suma ckp lagu tuhh... geram gak aku duk kena bahan... haaa... post ni pon tak membantu pon... lagi kena bahan lg ada la....

ini suma idea Aida Aiko (classmate)... dituruti oleh Cena, Gunners dan lain2... geng2 dia la yg bising hal ni setiap kali kelas... DAMN!!! 3 ari lepas aku sampai rumah... adik aku (lyana) yg berumur 4 tahun pon ckp "afik muka macam hafiz laaa"... DAMN!!!!! WTF!!!! budak2 kanyiaq pon kenai si Hafiz nihh...

Hafiz AF... bro ni tak bersalah pon jd mangsa fitnah...

Fizikly mmg la ade iras2... dia tembam mcm aku... rambut kenteng mcm aku... heeheh.. mcm teddy bear plak bunyik nyer... hehehe... geram kat diri sendiri... gommoi2 diri sendiri... Narsacist gila aku nihhh... hahaha!!! dah2... back to topic... tok sah la nak samakan lg... tgk gambaq aku kat bawah nihh... compare la sendiri nooo....


hehehhee... sori arr.. gambar gay sikit... ahaks....

P/S: Post kali ni berbaur perasan... sapa yg nak temuntah tuhh... maap2 la yeerr...