gambar raya Geng Bertam 2006

aku dengan ini ingin mngucapkan selamat ari raya kepada semua muslimin dan muslimah...serta ingin memohon ampun zahir dan batin sekiranya aku bersalah... terutama sekali kepada Mamaku Noor Saadah bt Muji yang sering aku sakiti... selain itu aku pohon ampun kepada tok aku Khamisah bt Muin kerana selalu menyusahkan mu... ku pohon ampun kepada adik abang2 aku ayong dan bad kerana... kerana apa ekkk??? juga kepada adik2 ku kerana sering mengabai kan mu...

disini juga aku ingin meminta maaf kepada awek aku Dahlia bt Mazelan kerana byk menkhuatiri kejujuranmu... serta sekira aku ada terkasar bahasa... ku pohon kau sucikan dosaku....

kepada rakan2 setugas di uitm perak... eno, prof, put, epi, farid, eg, cyclop, zila, zira, kak yam, kalis, ema, kak tasya, nad (adik), mirul, kak fad, fadilah, adik (khairi), wan pegang, wan cradle, fara, falihin, keown, buyong, yuz (mata), dan ramai lagi... kupinta... 0-0 laa ekkk?? lupakan dosa silam... dan kita mulakan dosa baru la ekk???

juga kepada geng2 bertam ku yang ku kasihi... eg, ady, fariz, rafik, man, jamal, jen, pakli, toriq, zunot, wan, ci'en, sapri, syah, bee, din, dan kalo aku tak list tu pon aku mintak maaf la yekk??... apa yang aku bleh ckp... terima kasih kerana menerima aku sebagai rakan mu... juga minta ampun sekiranya kata2 ku menghiris hati hampa... lgpon... lantak p laa... ampa punya ayat pon bleh tahan gakk... so... 0-0 laa nohhh?? duk wat cempera touching lebih plak....

kepada kawan2 aku yang lain seperti nad(nadi), aira jeniza, cippi, fitri mira, dan ramai lagi... aku harap korang juga memanfaatkan bulan syawal ini dengan memaafi dosa2 ku kepada ampa...

akhir kata.... aku juga memaafkan korang2 nih atas segala apa lahh kot ampa kutuk belakang aku kaa... kutuk depan2 kaaa... apa kaa... aku maafkan... dengan syarat duit raya ekkk???

aku sertakan akaun bank islam aku 8890806045476014 (bukan no sebenar) utk anda menjelaskan duit raya anda... kalo takk... consider it tak maafkan la... lantak ampa laaa menjawab akhirat nanti.. ahakss...