Fake Topet bersuara:

merujuk kepada perkara diatas, aku Mohamad Taufik Hidayat bin. Mohamad Ali Shahbuddin secara ofisialnya telah terjebak dalam bidang blog-blog nih.

jesteru itu, disini aku ingin juga memperingatkan bahawa aku ini adalah seorang lelaki yg bernyawa serta berhak menyuarakan kata-kata hati aku ini.

Jika ada sebarang komen atau sebarang idea untuk penambah baikkan... sila lah membuat demikian dengan meng-klikkan mouse anda pada butang 'comment'.


Topet Sebenar:

wahhhhh... seronok nihhh... aku ada blog dah nihhh... hahahaha!!! rasa mcm aku ada dlm alam cyber nihhh.... mcm dlm cita the matrix tuhh.... ada kuaq huruf2 kat bilik aku nihhh... hahaha... lompat terbang suma boleh... hahaha!!!!

aku wat blog nihhh nak show off bakat aku sikit... nak join gallery... tak hebat lg... pastu mana tau aku ada idea apa2 kaaa... ada nak bercerpen kaaa... nak bersajak kaa... aku leh laa tulih kat sini.... mana tau kot2 guru besaq sekolah aku terbaca kaaa... teruih dia panggey aku bersajak kat sekolah dia.... hahaha..... then satu lg sebab... aku nak luahkan perasaan aku kat sini....

dlm kata lain yg lebih tepat kira blog nih mcm tempat aku bebaskan sperma aku laaa...

jadi... apa lg.... selamat membloging kepada diri ku... jgn nakal ek topet????