Artwork setakat ini... (wacom)
7:33 AM
bacaan mantera Topet Hidayat

Lady with Topet's Helmet
Potrait Ayam - Chicken Portraitas usual, u can take this picture if u like... click at the picture for original size... i dont do copyright stuff at my blog... dont worry.. (for now)
i got a plenty of sketches dat i think i want to colour it.. and i think i want to start my character design for my comic... wish me luck!!!
NONE
6:51 PM
bacaan mantera Topet Hidayat
BLOG INI KIAN MATI.... TIADA MASA UTK AKU UPDATE....
-Topet to the rescue-
Super Impose
7:33 AM
bacaan mantera Topet Hidayat
Sudah sekian lama aku tak wat perangai super impose nihh... skang aku super impose muka sendiri plak... kalo korg tak suke lantak laa... muka aku sendiri yg aku wat... hahaha!!! jgn mare... gambar rajah dibawah menunjukkan sebelum dan selepas di super impose....
topet botak dan topet afro
mintak maap ye bro... anda sudah bersatu dengan ku...Eksperimentasi bersama Fotoshop
8:23 AM
bacaan mantera Topet Hidayat
Merujuk dengan perkara diatas, sempena cuti yg panjg tak tau nak wat papa nih... aku pon mengeksperimentasi laaa gambar2 lama dlm pc aku mahupon gamba2 yg diberi oleh rakan taulan... tp.. pada ari nih... Yayang ku telah memberikan gamba ibunya utk aku bedah siasat...
dan effect yg terhasil alhamdulillah memuaskan hati aku... mungkin aku agak terlewat atau lembab mencari effect sebegini... aku ambil masa lebih kurang 1 tahun nak cr solution nak wat style ala2 dave hill... akhirnya aku rasa boley kot nohhh... mcm ni la kott... hehehe... disini aku ingin show-off work terbaru aku...
Edit: Topet Hidayat
Camera: Puteri Nurul Fatehah (yayang)
model: Alia Lee
TAK PERLU TAJUK
7:16 AM
bacaan mantera Topet Hidayat
berkurun lama blog aku nih tak update... byk benda yg nak tulis tp rasanya biarlah ku pendam... apa yang aku nak tulis disini... terima kasih semua yang menjadi sebahagian dr hidup ku... kengkawan... keluarga... tercinta... terima kasih kerana bg aku sokongan... bg aku dorongan... bg aku melayani kehidupan... aku terima kasih...
bg aku masa utk terus menulis...




